Gece Geç Saatte Acıktığında ne Yemeli?

 Gece Geç Saatte Acıktığında ne Yemeli?

Bazen nedensiz yere kan şekeriniz düşüverir, yada can sıkıntısından buzdolabı kapağını açıp kapatırken, mutfağa yollanırken buluruz kendimizi. Bu durumda tercihi çabuk sindirilmeyen, hazımsızlığa yol açmayan ve aynı zamanda açlığı tetikleyen insülin salınımına neden olmayan yiyeceklerden yana kullanmak gerekir. Uygun olanı 100- 150 kalori miktarı, 3-4 gr lif, ve biraz protein içeren atıştırmalıklar.

İşte sizin için seçtiğimiz bazı alternatifler ;

-1 küçük kase dilimlenmiş meyve ve 10 tane kadar badem. Meyve kilo aldırmaz yanılgısına düşmeyin, dilimlenmiş meyveler daha çokmuş hissine kapılıp önce göz doymasını sağlar.

-Tam tahıllı krakerler, yada tam tahıllı 1 dilim tost ekmeği ve domates.

-Bir kase yoğurt ve içine 1 tatlı kaşığı keten tohumu. Yoğurt yemekte zorlanıyorsanız içine nane- kekik gibi baharatlar atabilirsiniz. Geç saatte yemek için en uygun gıda yoğurttur. Hem rahat bir uyku uyumanızı sağlar hem de içinde bulunan yararlı bakteriler sayesinde ertesi güne düz bir karınla başlarsınız.

Gece Geç Saatte Acıktığında Ne Yemeli ?-Bir bardak süt ve bir kaç yemek kaşığı yulaf ya da 2 adet ceviz.

-Hiç düşünmeden atıştırmak ve kilo almamak istiyorsanız yağsız patlamış mısır  da yiyebilirsiniz. (1 büyük kase patlamış mısır sadece 60 kaloridir, fakat unutmamak lazım ki patlamış mısırda protein ve lif yoktur.)

 

  • Site Yorum

Bir yorum bırak