Metabolizmanızı Hızlandıracak Küçük Öneriler

Metabolizmanızı Hızlandıracak Küçük Öneriler
Paylaş
 

Metabolizmanızı Hızlandıracak Küçük Öneriler

Koca bir kase dondurmayı mideye indiren incecik bir kadın görüp de bunun yediği nereye gidiyor diye düşündüğünüz olmuştur. Cevabını ben söyleyeyim havaya! Ferrari kadar hızlı çalışan metabolizmasıyla yedikleri kalçasına göbeğine yerleşmesine fırsat bulamadan hop kayboluyor.

Kıskanmaya gerek yok, genetik faktörler son derece etkili olmasına rağmen ufak tefek tüyolarla metabolizmanıza sizde biraz gaz verebilirsiniz.

Eğer çok hareketli bir çalışma düzenine dahi sahip olsanız vücudunuz bu tempoya alışır ve rehavete kapılabilir. Biraz küçük değişiklikler bu alışkanlıkları kırmaya yardımcı olur. Market poşetlerini bir değişiklik yapıp eve kadar taşımak bunlardan biri. Ağırlık egzersizleri de kalori yakmaya yardımcıdır.

Bolca su içmek. Vücuttaki su miktarı fazla olduğu zaman %17 oranında daha az yorulursunuz, bu da daha fazla hareket demek. Ve fazladan içilen 500ml su metabolizmanızı %20 daha hızlı çalıştırır. Kahve tüketin. Sanılanın aksine eğer şeker ve kremasız kahve içiyorsanız bu zararlı değil, belli bir ölçü çerçevesinde son derece yararlı. Günde 2 fincanı geçmemek kaydıyla içilen kahve canlandırıcı etkisiyle metabolizmanızı hızlandırıyor. Alkol, kola, şekerli ve gazlı içeceklerden uzak durun bunlar sizi acıktırır ve vücudunuzu gereksiz yere yorar, ağırlaştırır.

 

Metabolizmanızı Hızlandıracak Küçük ÖnerilerYeterince C vitamini almak vücudu diri ve metabolizmayı kuvvetli tutuyor. Baharatlarla dost olun, eğer mide rahatsızlığınız yoksa elinizi korkak alıştırmayın ve yemeklerinize biraz baharat katın. Bol protein ve lifli gıdalar tüketmeye özen gösterin ve her şeyden önemlisi kahvaltınızı mutlaka yapın. Günün en önemli öğününü atlamayın,  güne 1-0 önde başlayın.

  • Site Yorum

Bir yorum bırak