Formda Kalmak İçin Yapılması Gerekenler

Formda Kalmak İçin Yapılması Gerekenler
Paylaş
 

Formda Kalmak İçin Yapılması Gerekenler

Formda kalmak isterken sağlığınıza da dikkat etmeniz gerekir. Sağlıklı bir şekilde formda kalmak ve kilo vermek istiyorsanız sizin için araştırdığımız önerilerimizi okumalısınız.

  1. Kahvaltı günün en önemli öğünüdür. Kahvaltı yapmadan evden çıkmamaya özen gösterin. Kahvaltıda genellikle protein yönünden zengin besinler tüketmeye çalışın. Fındık, ceviz, badem gibi gıdalar da tüketebilirsiniz.
  2. Formda kalmanın en önemli sırlarından birisi de az az yemek ve besinleri çok öğüne yaymaktır. Porsiyonlarınız küçük olmalıdır. Ara öğünleri aksatırsanız bu ana öğünü daha çok yemenize sebep olur ve daha fazla kilo alırsınız. Sofradan çok fazla doymadan kalkın.
  3. Gece yatmadan önce kesinlikle yemek yemeyin. Eğer çok fazla açlık hissediyorsanız ve mide gurultusu sizi rahatsız ediyorsa bir bardak süt içip iki yulaflı bisküvi yiyebilirsiniz.
  4. Formda Kalmak İçin Yapılması GerekenlerDemir yönünden zengin besinler tüketmeye özen gösterin. Genelde kilo vermeye çalışanlar demirden zengin olan yiyecekleri pek tüketmezler. Ama enerji için demir alınması gerekir. Biftek, kuru meyve, balık, yumurta kuzu eti gibi yüksek demir içeren besinler tüketmeniz gerekir.
  5. Akşam yemeğini genelde daha ağır yeriz. Oysa en büyük hatamız budur. Akşam yemeği günün en hafif öğünü olmalıdır. Karbonhidratlı yiyecekler yerine protein ve kalsiyum içeren besinler tüketmeye çalışın. Akşam yemeğini en geç 7’de yiyin ve daha sonra bir şey yememeye özen gösterin.
  • Site Yorum

Bir yorum bırak