Tok Hissederek Zayıflamanın Yolları

Tok Hissederek Zayıflamanın Yolları
Paylaş
 

Tok Hissederek Zayıflamanın Yolları

Mevsim geçişlerinde genellikle kilo almaktan şikayetçi misiniz ? Peki kilo verirken aç kaldığınız için zorlanıyor musunuz ? Sizin için aç kalmadan kilo vermenin yollarını araştırdık. Artık açlık hissetmeden kilo verebilirsiniz. Peki ne mi yapmak gerekiyor ? İşte cevabı.

  • Metabolizma hızınız aslında yediğiniz yiyeceklerle doğru orantılıdır. Eğer 1000 kalori altında diyetler uygulayarak kilo vermeye çalışıyorsanız, vücudunuz genelde bunu bir tehdit olarak görüyor ve enerjiyi daha tasarruflu kullanabilmek için metabolizma hızınızı yavaşlatıyor. Bu da kilo verememenize neden oluyor.
  • Yemeklerinize bazı baharatlar eklemek de hem metabolizmayı hızlandırıyor hem de tok tutuyor. Sarımsak, zerdeçal, pul biber ve kekik gibi baharatlar bu konuda daha etkili.
  • Su ve diğer içecekler midenizi doldurduğu için daha fazla yer kaplar bu şekilde daha çok tokluk hissi olur. Yeşil çay da suya göre daha fazla tokluk hissi yaratıyor. Ayrıca metabolizmayı hızlandırıcı etkisi sayesinde daha fazla kalori yakmanızı sağlıyor.
  • Günlük beslenmeniz içerisinde doğru miktarda protein alırsanız kas kitleniz artar böylelikle metobolizma hızınız da artış gösterir. Protein için baklagil, yumurta, balık, deniz ürünleri, derisiz hindi veya tavuk eti Tok Hissederek Zayıflamanın Yollarıtüketebilirsiniz.
  • Vücudunuzda ne kadar kasa sahip olursanız metabolizma o kadar yağ yakıyor. Bunun için de haftada belli günlerde kas çalışmaları yapabilirsiniz.
  • Vücudunuz doğal yiyecekleri sindirmek için hazır yiyeceklere göre daha fazla çalışmak zorundadır. Bu şekilde daha fazla kalori yakar.
  • Site Yorum

Bir yorum bırak