Çalışan Kadınlara Formda Kalabilmeleri İçin Öneriler

Çalışan Kadınlara Formda Kalabilmeleri İçin Öneriler
Paylaş
 

Çalışan Kadınlara Formda Kalabilmeleri İçin Öneriler

Çalışan kadınlar genellikle iş hayatı ev hayatı derken spora zaman bulamayabilirler. Ayrıca yoğun tempo nedeniyle de beslenmeleri düzenli olmayabilir. Hem çalışıp hem de formda kalmak isterseniz önerilerimizi mutlaka okuyun.

  • Genellikle spor yapmayı düşündüğünüz zamanlar çocuğunuzla geçireceğiniz vakti çaldığınızı düşünüp huzursuz mu oluyorsunuz? Oysa çocuklar genellikle hareketli olmayı severler. Bu yüzden çocuğunuzu da yanınıza alıp egzersiz yapabilirsiniz. Onunla birlikte dans etmek, ip atlamak, top oynamak hem sizin hem de çocuğunuz için eğlenceli bir egzersiz olabilir.
  • Günlük 10 dakika kadar egzersiz özen gösterin. Günde üç defa yapacağınız 10 dakikalık egzersiz hem kalori harcamanızı sağlar hem de kalp sağlığınızı korur. Çocuğunuzu okuluna almaya yürüyerek gidebilirsiniz, evinize gelmeden bir durak önce inip yürüyebilirsiniz. Yağmurlu ve kapalı havalarda evinizdeki merdivenlerden 10 dk kadar inip çıkabilirsiniz.
  • Günde en az 2 litre su içmeye özen gösterin. Eğer su içmeyi unutuyorsanız yanınızda her zaman küçük bir şişe bulundurabilirsiniz. Su içerek abur cubur ihtiyacınızı da giderebilirsiniz. Hatta bazen açlık ve susuzluk Çalışan Kadınlara Formda Kalabilmeleri İçin Önerilerkarıştırılabilir. Acıktığınızı düşündüğünüzde önce su için. Açlık hissi yok olabilir.
  • Özellikle bilgisayar karşısında yemek yememeye özen gösterin. Yemek yerken yemeğinize odaklanın ve en az 20 dakikayı yemek için ayırın.
  • Çok fazla acıkmamak için mutlaka ana öğünlerin arasında ara öğün yiyin. Yemek yemediğinizde metabolizmanızın hızı yavaşlayabilir.
  • Site Yorum

Bir yorum bırak